The Pursuit of anonymity

همگرایی تناقضات

لحظه نوشت

داشتم تلویزیون میدیدم صداش کم بود خواستم صداشو زیاد کنم دیدم نمیشه. دلیلشم ضعیف بودن باتریه که باید عوض کنم و حوصلشو ندارم برای همین مثل همیشه حرکت ابداعی مختص ایرانی‌ها رو اجرا کردم و یکی زدم توی سرش تا دوباره کار کنه اما با فشار دادن دکمه ولوم تلویزیون خاموش شد. روشنش کردم و دوباره دکمه رو فشار دادم دیدم بازم خاموش شد. باز روشنش کردم ایندفعه یکو زدم دیدم خاموش شد. دو رو زدم خاموش شد. سه رو زدم... کلاً همه دکمه ها فقط تلویزیون رو خاموش روشن میکردن. تعجب کردم، خندیدم و گفتم احتمالاً قهر کرده برای همین کنترلو گذاشتم گوشه نازش کردم بعد از چند دقیقه دوباره برداشتمش دیدم همه دکمه ها کا رمیکرد بجز دکمه ولوم کار میکنه. خب این پدیده دقیقاً با کدوم منطق رخ داده؟ با منطق اینکه اینجا ایران است و هر غیرممکنی ممکنه؟ یا منطق اینکه ما ایرانی‌ایم و اینقدر کارای عجیب و غریب میکنیم که مرز منطق رو درنوردیده میشه؟

آخرین مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان