The Pursuit of anonymity

همگرایی تناقضات

برای خودم(2)

اینکه حالمون خوب نیست درسته. نمیدونم حال بدمون بخاطر چیه. مشکلات هست میدونم. این چیزایی که به ما میگین رو میدونم. من با خیلی از مشکلات و غم‌های شما زندگی کردم. رفتن از این کشور چیزی رو حل نمیکنه. ما با رفتنمون از روبرو شدن با مشکل خودداری میکنیم و در واقع ازش فرار میکنیم. شاید اولش فکر کنیم با رفتن همه چیز حل میشه اما اینطور نیست. با اینکار فقط جنس مشکلات عوض میشه. چون گمون نمیکنم جایی وجود داشته باشه که توش مشکلی نباشه. در واقع توی این دنیا هیچ بهشت برینی وجود نداره. فقط جنس مشکلات متفاوته. برای همین از روبرو شدن با مشکلات نمیترسم. ازشون خوشم نمیاد اما متعهد به حلشونم. چون به خودم و به جامعه متعهدم. من بدون این مشکلات اصلاً ساخته نمیشم. من هیچ‌وقت دنبال آرزوهام نمیرم و جای دیگه‌ای دنبالشون نیستم بلکه اونا رو میارم اینجا و همینجا میسازمشون.

پی نوشت: دیروز یکی دیگه از دوستام هم گفت میخواد بره. بخاطر رفتنش و چیزایی که میگفت ناراحت شدم اما تو کل مسیر بهش لبخند میزدم.


آخرین مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان