The Pursuit of anonymity

همگرایی تناقضات

این شبِ خاص

بعضی وقتا که آسمون این شب رو میبینم با خودم میگم یعنی واقعاً امشب فرق میکنه؟ آخه میگن امشب شب خاصیه. همه چیزش عجیبه و فرق میکنه. ماهی‌ها امشب کارای عجیب میکنن. حیوونای وحشی هم همینطور. کلی از آدما از جهنم نجات پیدا میکنن و... اصلاً آسمونش هم فرق میکنه. آخه امشب مهمون میاد و این آسمونی که همیشه برام عجیب بوده رو عجیب‌تر می‌کنه. خیلی دوست دارم ببینمش و صداشو بشنوم اما خب هم گوشام سنگین شده و یکمی هم چشام اذیت میکنن. این نور هم که نمیذاره حتی ستاره‌ها رو ببینیم چه برسه به ...

من خیلی وقته آرزوی خاصی ندارم. اگه هم داشته باشم برای بعضی‌ها پیش‌پا افتاده است. مثلاً یکی از آرزوهام اینه که شب جمعه یه جایی باشم که هیچ نوری بجز نور آسمون نباشه. خنده داره ولی حس میکنم اونجا بتونم مسیر زندگیمو پیدا کنم.

آخرین مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان